upp och ner

är väl det minsta man kan säga om de senaste dagarna/veckan.. som tidigare inlägg tyder på så var ju allt ganska så jävla bra där ett tag, saker och ting verkade som vilja fall på plats.. det hela ändrades jävligt hastigt för snart en vecka sedan.. torsdags förra veckan kom nåda stöten som tog mig helt off gard,, ifrån det som tyxcktes som ingenstans kom smset som förändrade hela min verklighet.. slog känslor i kras och ändrade hela min världs bild.. relationen är no more.. varför har jag nog inte riktigt fått klart för mig än tror ja.. men kan som inget göra i det hela..
är väl mest besviiken över att det inte kunde få ges möjligheten att se vad bra det kanske hade kunnat bli.. och dels för att det hela skedde per sms.. något som käns som det borde ha dött ut sedan vi var 15 om du frågar mig men men jag styr inte i allt som sagt.. tråkigt som sagt men man måste ju försöka gå vidare, är inte mycket för att gräva ner mig så. kroppen har sedan länge lärt sig att stänga av sådant..  är ju inte första gången.. och garanterat inte sista. men denna kändes nog mest omjag skall vara ärlig.. men nog om detta.. väljer att fokusera på sådant som gör mig glad ist.. man måste blicka framåt..
framtiden ser väl ännu ljus ut.. tacka f*n för dom vänner (spec en) som man har omkring sig när sådant som tidigare nämnts händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0