tankar om allt och ingenting just nu

som jag alltid skriver, det var ett tag sen sist jag skrev några rader här nu.. och denna gång var det jävligt länge sedan. jul nyår och allt sådan har försvunnit förbi, och mycket har hänt. mycket helt ointressant  och en del mer betydelsefullt, tänker itne rabbla allt. finns som inte energi till något sådant men men.

livet bjuder som vanligt på mycket olika överaskningar längs denna väg vi alla ska vandra på kallad livet..  har hittat tillbaka till massvis av gamla vänner vilket förgyllt mitt liv nå så sjukt mycket den senaste tiden.. börjar umgås mer med vissa andra också som jag är väldigt nyfiken på att se ad det kan leda till..
helgenm sdom nyss passerade var på många sätt helt underbar.. två riktigt trevliga kvällar i goda vännerslag.. speciellt fredagen är väl den som haft störst betydelse.. där en hel del hände.. som jag tidigare knappt ens vågat filosofera kring möjligheterna om.. men nog har tankarna kring detta farit förbi i mitt sinne tidigare.. är ju inte första gången vi ses.. första gången för flera år sedan. sedan dess stänndigt nyfiken.. på senaste tid har det utväcklats till något mer.. en liten tro på något.. och massa funderngar..
så eftrer mycket om och men så verkar det äntligen vara på väg åt något håll.. sen vilket det blir är väl en anan visa som tål att sjungas vid ett senare tillfälle men just nu börjar de första noterna skrivas.. och dagarna framöver ska bli väldigt intressanta.. måste bara försöka att inte tänka så in i helvete.. utan bara låta det heal komma naturligt antar jag.. hur fan nu detta ska gå till  kan ju vem som helst som faktiskt känner mig tänka sig.. är det något jag är hopplöst bra på så är det ju att tänka.. tänka och tänka lite till :P något jag inte vill göra alls just nu.. fick ja välja skulle ja spola tillbaka tiden till fredan.. fredag natt och dom ögonen.. men att spola tillbaka går inte som vi alla vet.. så siktar framåt.. emot nästa gång.. vad den kna bringa.. vad som händer när inte vodkan gjort oss vackra.. jag vet vad jag vill göra när jag tittar förbi nån kväll och hämtar flaskan som blev kvar.. menn är rädd att kliva över en å av tvivel och låta det hela gå i kras.. men vad falls anat kan ja göra då? du är den enda jag träfat som kan ha "det".. det där man inte kna förklara men som gör att man blir ohälsosamt dragen till en person.. det där som jag i mina tidigare relationer på något vis har saknat.. gick igenom det ehla i huvudet  igår.. och har väl iofs inte kunnat sluta med detta dumheter sedan dess helelr.. eler egentligen sedan i fredags.. nu låter det som om jag vore förälskad.. men jag vet inte vad jag är, allt är på tok för tidigt för att säga.. just nu vill jag bara vänta och se.. eller fan nu ljög jag.. jag VILL inte vänta alls jag vill veta allt NU! vet en liten del av vad som sas er emellan på lördagen.. "är för bra för mig" etc etc.. NEJ det är jag inte..  det r isf tvä'rt om.. har alltid kännt det som om du vore helt utanför min liga.. på tok för vacker för att man ens skulle våga tänka tanken att det skulle kunna bli något.. men har endå alltid tyckt att det lyst n¨ågonting i dina ögon.. nu när betydligt mer har hänt än tidgare så känner man ju sig lite mer säker på foten iaf,.. men skulle jag fucka upp detta på något sedvanligt vis med att vara för på eller nå skule jag aldrig förlåta mig själv.. sådanna här möjligheter kommer bara en gång.. så man lär tänka sig för och ta till vara på dom.. på allra bästa sätt! och hur i heeeelvete ska en sån som jag kunna lyckas med detta då hade ja tänkt? vill kyssa dig igen så som sist nästa gång vi ses.. men men.. denna gång kommer  vi vara nyktra.. dum ursäkt jag vet.. men med några öl som bakbinder mina jävla tankar så är dte hela mycket enkllare.. jag göär det jag egentligen vill utan att tveka.. kysser dig utan att fundera över vad som kan ske.. men rikitg så blir det ju inte när man står där nervös som en jävla snounge vilket är as löjligt med tanke på att vi sätts förr.. dansat förr.. osv... det enda som skiljer denna kommande gång ifrån tidigare är de steg vidare emot något förhoppnings vis väldigt bra som vi tagit.. men som sagt varför tänka? varför inte bara vara mig själv.. den som du faktiskt tycker om mig för att jag är..  en som göär att du hör av dig o vill ha mig med ut och göra saker så fort det är något på G -- samma anledning som jag gör det samma.. bjuder med dig så fort möjligheten ges.. just för att du är den du är.. för att vi har så sjukt roligt ihop..
jag har ju bara en känsla och det är ju att skulle allt nu gå vägen och det blev något med dig så kan ja ju svära på att det skulle bli så att jag får jobbet i frövi cokså.. va fan gör ja då? dröm tjejen.. någo av dröm jobbet som skulle ordna alla problem.. vad väljer man? eller ber jag dig lämna allt och följa med? till sverigen fan minsta jävla håla.. nog för att jag skulle kunna försörja oss båda plus dina små på den lönen men ändå??
jag kan ju inte lämna stan ovetande  om vad som kunnde ha blivit.. så arför inte försöka? opch se va de blir.. dock om det går åt helvete komem rja förlora den bästa möjlighet till ycka jag hitls hittat,,
ja.. va säger man.. allt är upp och ner.. ser fram emot nästa gång iaf,, vad det än blir.. hoppas på att de löser sig till helgen också.. vore jävligt kul.. men nog om detta.. ine för att jag tror att någon inte ens min "advokat" fortfarande läser detta.. men men.. nu får det vara nog.. sängen väntar och en dag med massa skruvande stundar i morgon.. och får se om jag ska göra ett försöpk me att tittaförbi dig i morgon cokså.. hur fan ja nu skla lyckas med planen att styra ihop en fika me dig på samma gång vette fan.. me tanke på att portjäveln e låst så du lär komma ner och öppna och lika lätt skulle kunna hugga me flaskan ner ist.. flaskan som jag egentligen itne bryr mig ett jäävla dugg om men som ger mig en lucka att komma förbi.. patetiskt jag vet men men.. framtiden får utvisa resten.. peace.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0