mer än ett halv år..

HAR gått sedan några rader skrevs här.. tankarna på att skota bloggen helt har cirkulerat men den blev kvar.. ett halvår som sagt,, inte jätte lång tid egentligen.. men känns som en helt ny värld.. att allt innan bara var något jag läste om i em i en tråkig bok på biblioteket eller nå.. alla tankar är förändrade.. jag är förändrad, gladare.. piggare.. mer mig själv än någonsin tidigare skulle jag tro iaf,, som sagt ett halvår,. hunnit nå halvägs till 50.. bara tanken är läskig.. i bättre form än någonsin tidigare i mitt liv.. mer självsäker..
usch vilken jävla rapparkalja,, men de är ju faktiskt sant.. efter mitt tidigare inlägg har miljoner saker hänt.. folk som då var i mitt liv är sedan länge borta.. bevisade vad dom stod för egentligen.. slet själen ur kroppen på mig, mycket mörk period passerade.. utan hopp eller tro på något alls.. sen huxflux vände allt.. jobbet ringde i   mig tidigare än vanligt.. nice blev jobb i maj redan ist för juni.. hann dock bara jobba i en knapp månad innan telefon ringde.. blev intervju och nu mer är man på Sandvik.. efter massa trul.. och mitt i det bytet hände  det kanske viktigaste i hela mitt liv...
vi träffades.. mitt i kaoset, sen en tabbe på 2 veckor ja trodde skulle dödat allt. men ikke! hur jag kan ha sån tur fölrstår ja inte.. men efter en låång väntan medan du var borta, blev det middag.. och sen har det rullat på... om jag tidigare påstått att ja fallit för någon måpste ja ha drömt.. för INGET av de kan jämföras med detta.. ett leende och ja är fast, ett skratt och jag är som förhäxad.. en beröring och allt annat omkring slutar att existera.. bästa sommaren i mitt liv.. middagar, roadtrips, bad.. allt har bara gjort det hela bättre och bättre!
vi är ännu inte ett par.. men som vi sa vi ska inte kasta oss in i något.. jag säljer hellre min själv till satan själv än misslyckas med det här.. det får ta precis hur lång tid det vill jag ska göra dig till min.. och varje dag försöka göra dig lika lycklig som du gör mig..
lika bra jag erkänner för mig själv.. jag är för första gången riktigt förälskad..
ser fram emot nästa middag, nästa samtal, nästa promenad, nästa vad som helst med dig..
ja kan fortfarande inte tro att detta är sant..
"renevatio" pånyttfödelse.. inget ord passar bättre just nu.. jag är på nytt född., ny skapad, kläckt ur mitt gamla mörka skal, slår ut mina nya vingar och svävar som vikt lös iväg över en värld som aldrig tidigare varit så vacker för mina ögon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0