tankar kring ja vem vet

efter en heldag med älsklingen kan man ju inte må annat än bra,, något som jag gör allt mer och mer..
mår bra alltså för er som inte kopplade det.. det är något unikt med en människa som faktiskt lycvkas få min skalle att gå ner på tomgångsvarv och får tankarna att lugna sig som ett stormigt hav som helt plötsligt blir kav lugnt.. en sådan människa som bär innom sig den effekten på mig är inte löätt att finna.. men jag har gjort det.. jag har funnit henne.. den människa som för mig blivit som en drog.. kan inte få nog av att vara me dej babe.. o så fort jag inte är de går mina tankar över till att handla om dej 24/7.. en form av romantik mitt tidigare så plågade sinne inte har sätt på mycket länge.. kanke någonsin..  så det är inte helt konstigt att jag är livrädd att förlora dej..

Rummet bär fortfarande lukten av dig och din underbara parfym, ja sluter ögonen och ser dig framför mig igen.. och en känsla av välbehag sluter sig omkring mig.. samma känsla som jag alltid får innom mig så fort jag får vara i din närhet..
 lite läksigt faktiskt,  att jah fallit så hårt..  inte likt mig.. dom som känner mig och vet hur de brukar se ut, vet vad ja pratar om.. vi har snart varit tillsamans i 4 månader.. vilket är inte så långt ifrån rekord för mig..  för första gången i mitt liv känner ja mig inte tyngd över att vara tillsamns me någon.. tvärt om ja känner mig gladare o mer till freds med mig själv än jag någonsin varit.. och allt detta tack vare dig.. min knäppa, vackra och helt underbara ängel..
Jag öppnar ögnen igen och finner till mitt stora förtret att jag åter är ensam  här igen.. men med dig ständigt i mina tankar.. tills nästa gång vi ses..

love you honey<3

tills nästa gång.. peace,., 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0