sälen

ja vad ska man säga.. livet rullar på som vanligt. förutom att amn befinner sig på mycket kallare breddgrader..

jobbar och står i.. störtskön arbetskamrat.. dock den samme med världens säsmsta minne haha.. vet inte hur många gånger han ska ha ringt mej nu men  detta inte har hänt haha.. men men..  jag överlever..
bor nu mera med tre andra människor i en stuga. Adam, jonathan och pernilla.. stört sköna människor som "sliter" på den lokala ica butiken om dagarna.. kommer nog bli en kanon vinter här uppe bar jag får ut mitt jävla liftkort nån gång... som ag var lovad.. hostade upp 650kr häromdagen för att kunna åka två dagar i backen.. men två underbara dagar blev det!!!! igår stod jag på brädan för första gången på över ett å¨r.. så jävla underart.. ville fan aldrig ge upp trotts -15 grader och iskalla vindar o storm styrka..  hade fan kunna bosatt mej där-- men men slutade med afterski.. as skönt.. dock nykter som vanligt.. men sköna rock klassiker ifrn en as skön duo människor  gjorde det hela underbart..
åter backen ifag igen... fy fan säger ja bara.. mina ben svara inte ett skit.. men plågas ska man.. njöt i stora drag trotts bitande kyla och blåsväder värre än gårdagen..  såg några få meter framfr mig i snö yran.. trotts detta ville  den snö täckta backen te sig som pardiset på jorden för mig.. vem vet jag kanske aldrig kommer hem igen.. me puder under brädan vinden i ansiktet och inget annat än nö så långt man kan se så ter sig allt annat så fjärran.. alla bekymmer.. alla tankar slutar beröra mig..  paradiset som sagt.. men jag ska vara ärlig..  ja saknar vissa där hemma..  vissa av dom mer än andra så klart.. men namn lämnar jag den här gången..

ser  inte ut som att jag kommer hem till jul iaf.. ska tydligen jobba då.. både julafton och juldan.. så ni lär få sjunga julsånger o äta äcklig skinka utan mig i år.. men lika bra är väl de.. tycker ju ändå inte som all den där skiten så.. så merry fucking xmas to you.. elelr nå...

har jut upptäckt att de visst går bra o tanka på mobilt bredband så ja e sjukt nöjd.. kommer kunna se mina serier iaf.. så jävla skönt.. :D va in o läste o kunde då fan inte hitta nånstans at de skulle finnas nå max för hur myvke man får tanka hem o så.. men men märks väl.. men de e ett senare problem hehe.. spärrar dom mig skaffar ja väl bara ett nytt simkort till modemet :P men nu e mitt simpson avsnitt hemma så nu ska ja avnjuta min glögg i ful orange flaska.. o  se på avsnittet.. så på återseende people.. peace.. and as always fuck you but have a nice day,, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0