jul.. jul.. skräp jul

enligt greys så är höjden av enamhet att spendera julafton själv..
då verkar det som att jag uppnår den höjden i år.. verkar ju som att jag kommer sitta här själv i stugan mitt ute i ingenstans i sälen aldeles själv i jul..  mina så kallade rumskamarater sk antingen hem.. till familjen i nån stuga här i närheten elelr till nå sånt.. men själv verkar de som om de blir en ensam jul i år..  hem hinner ja inte.. ska jobba både julafton och juldagen.. så de kan man ju glömma.. o va gäller folk här uppe så verkar ala vara upptagna på eget håll.. så just nu är man ju inte super munter om man ska vara ärlig.. men ahh.. jag o min flasa whisky blir väl bästa vänner eller nå antar jag..

vad ska man annars ta sig för när nön ligger tät.. termometern visar runt 20 minus ute o man sitter här jälv i mörkret.. ska fan köpa mej själv nån julklapp i år.. annar lär de ju som inte bli några..  få se va vill ja ha.. mycke men knappast något dom jag kan köpa..  inge som lär göra mig så mycke gladare iaf.. kanske unnar mej själv o går ut o äter då iaf.. å ja åtmintåne lipper laga mat :P om nu de finns nån restaurang om e öppen då. men riken e väl liten,, så lär ju bli till o svänga ihop nå kul på den 300 år gamla spisen me tre palttor.. trasig ugn o från o me idag även trasig fläkt.. mys pys på högnivå vill ja lova..

nå¨att glädja sig åt.. hm.. de här piss året e snart över.. o ja får snart lön.. weeii *eller nå*
hm inte roligaste inlägget på länge.. men känner mig inte å super kul idag så de får ni leva me.. så ni kan  sjunga era julsånger för er själva.. äta er äckliga skinka o mysa me era familjer.. enstöringen jag tänker fösöka strunta i allt de där så ja slipper tänka på de.. så merry fucking x-mas till er alla.. eller nå..  nu ska här föröka sovas.. lär behöva om ja ska orka me jobbet i morgon.. fuck you but have a nice day...

Kommentarer
Postat av: Smultron Mamman

Ja du jonas.... Du hade fått komma hit o fira jul, men lite långt nu kanske. Känns sådär att du ska behöva sitta själv på jul...=/



Men en julklapp av mig ska du ialf få =) ^^



Ha det toppen!

Puss o kram V

2009-12-21 @ 06:53:18
URL: http://smultrontos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0